25 Ağustos 2012 Cumartesi

Fan Di Fendi

Gönderen AyLin zaman: 04:37
Bugün bloguma Fau Di Fendi parfümü konuk ettim. Daha doğrusu şirin mi şirin tester kokusu bizimle :)
Böyle çok şık bir şekilde cüzdan tarzı aksesuarın içinde tester kokusu mevcut.
Kokusu bana çok tanıdık geldi. Hani marketlerin parfüm reyonunda sıkça rastladığım bir koku. Çiçekli- meyveli koku deselerde pek öyle bir koku değil. Daha çok alt notalarında baharat, odunsu kokular varmış gibi duruyor. Ama parfümün dip notasında; paçuli ve deri varmış.
2010 yılında piyasaya sürülen bir parfüm, kalıcı mı evet esmer tenlerde kalıcılığı var . Zaman geçtikçe de parfümün meyve notası açığa çıkıyor :)
Bunlar benim kişisel görüşlerim tabi, elbet kullanan da vardır. Genel olarak; benim için tartışmalı bir koku açıkçası. Pek kullanabileceğim bir koku değil. Sizlerden de kullanan varsa eğer yorumlarınızı bekliyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Do You Like ? Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review