31 Temmuz 2012 Salı

La Roche Posay Hydreane Licht Nemlendirici

Gönderen AyLin zaman: 12:35
Merhaba, aradan çok zaman geçmeden bir post daha yayınlıyorum bugün :)
Geçenlerde missionbeauty'nin Markozi ile yaptığı çekilişin kazananlarından biri de bendim. Çekilişte olmuş 3'er adet ürün gönderimi  yazıyordu  sonradan anlaşıldı ki 1 tane gönderim yapılacakmış. Sonrasında bu hafta telafisini yapacağız dediler bende bekliyorum. Ama hediyem de tam istediğim üründü :)
Bir ara herkesin blogunda favori ürün olarak gördüğüm La Roche Posay Hydreane Licht artık benim !:)





> Ürünümüz 40mL ve Fransa malı. Hassas ciltlere özel nemlendirici kendileri. Ve karma/yağlı ciltlere özel. En güzel yanı da parabensiz olması.














> Ne çok sulu ne de çok katı bir kıvamı var. Cilt, kremi iyice emdikten sonra,  cildinizde yağlı bir his bırakmıyor.
Kokusu da rahatsız edecek türden değil.










Ben daha yeni kullanmaya başladım, etkileri hakkında sizlere şimdiden fikir vermem yanlış olabilir.
Ama kullananlar varsa yorumlarını alabilirim:)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Do You Like ? Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review