25 Temmuz 2012 Çarşamba

Sally Hansen Hediyem ♥

Gönderen AyLin zaman: 11:42

Facebook'dan Sally Hansen Türkiye sayfasını takip ediyordum ne zamandır ve çok da güzel yarışmalar yapıyorlardı. 16 Temmuz günü günü de yarışmaları vardı. Gördüm ve ne zamandır ihtiyacım olan Sally Hansen'ın efsane ürünü Instant Cuticle Remover veriyorlardı. Bir şansımı deneyeyim, ne zararı olur ki diyordum, kazandığımı görünce çok şaşırdım ve çok sevindim. Başladım kargomu beklemeyeee :)
                                                       
 Ve mutlu son ♥ 
Ben bir hediye beklerken bir de Sally Hansen oje çıktı. Kendileri ilk Sally Hansen ojem♥ 
Ne kadar sevinsem azdır, Sally Hansen Türkiye'ye çok tesekkürler :)
Bu cicileri kullanıp, bloguma yazılarını yazmaktan keyif duyacağıma eminim!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Do You Like ? Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review