23 Haziran 2012 Cumartesi

Makyajda Favoriler 1

Gönderen AyLin zaman: 08:35
Bugün yeni güne yeni yazıyla devam ettireyim dedim ve makyaj yaparken favori ürünlerimi sizlere göstermek istedim. Hazırsak hemen başlayalımmmm ! :)



>Sivilcelerimi kapatmak için ilk önce Garnier Pure Active Roll-on kullanıyorum. Kapatacılığı çok mu fazla hayır ama sivilcileri kurutucu özelliği ve sürdüğüm yerlerde cildimi yağlandırmaması tercih sebebim Gokendilerini. Memnun muyum fazlasıyla .
Bittiğinde tekrar alacağımı biliyorum :)













> Pudra olarak da Rossman'dan aldığım Synergen Compact Powder 01 numarasını kullanıyorum. Bu kadar güzel pudra kullanmamıştım desem yeridir. Benim zaten yağlı bir cildim var bu pudra cildimi makyaj yaptığımda hem mat tutuyor hem de yağlandırmıyor ! Burası çok önemli evet 6.90'lık fiyatına rağmen çok iyi iş görüyor. En büyük favorim bu pudra :) 







> Görüldüğü gibi de 2 ay gibi bir zamanda birazcık dibi göründü :)












Allığım ise Golden Rose Terracotta Stardust 104. Tam yaza uygun altın ışıltıları var içinde. Fazla dayanıklı olmasa da gün içinde tazeleyip bu sorunu ortadan kaldırabiliyoruz.








>  İçeriği de görmüş olduğunuz gibi. Bitince bir daha alır mıyım bilemem ama rengini yüzüme yakıştırıyorum. Kolay kolay bitmeyecek türden bir allık zaten ama bakalım :)










> Bu da yeni favorim La Senza Ooh La Lips Lipgloss. Bu lipgloss'u çok seviyorum. Çünkü nane tadına bayılıyorum. Sürer sürmez hemen dudağınıza tadı gelmeye başlıyor. 








> Simli ve hafif renk veren bir yapısı var. Sürdüğünüzde biraz yapış yapış gelebilir ama daha sonradan bu his geçiveriyor ve benim makyaj çantamdaki yerini alıyor :)













Bir yazımın daha sonuna geldim :( Ama herkese mutlu haftasonu dilerim ! :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Do You Like ? Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review