11 Haziran 2012 Pazartesi

Yeni Ojelerim

Gönderen AyLin zaman: 07:14

O kadar ojemin arasında ojeler yetmiyor ki daha yenilerini de alıyorum. Bu aralar hastalık oldu napayım :)
Renklerimize gelince Türkiye'ye yeni gelen Essence markasının 04 Space Queen rengi. Ben genelde başka ojelerin üstüne sürüyorum gayette güzel duruyor.
Ortada ki Claire's marka 41 numara rengi daha sürmedim ama bir an önce deneyeceğim.
Diğeri ise Pastel'in yeni çıkardığı kokulu oje serisinden greyfurt kokulu ojesi. Çok aradım buldum sonunda. Denedim de fakat fazla dayanıklı bir oje değil gibi geldi. Hemen soyulmaya falan başladı. Gene de o hafif kokuları insanı o ojeleri almaya zorluyor :) 
 NOT: Fotoğrafım biraz kötü çıkmış alabilir anca bu kadar çekebildim :( Umarım renkleri iyi çıkmıştır.



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Do You Like ? Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review