21 Haziran 2012 Perşembe

Son Zamanlarda Ne Kullanıyorum ?

Gönderen AyLin zaman: 09:15
Bir kaç günün ardından gene geldim . Hemen heyecanla bu son zamanlarda neler kullandığımı anlatacağım.
Lafı uzatmadan hemen başlıyorum :)






>Temizleyici olarak, L'oreal Paris Perfect Clean kullanıyorum. Benim kullandığım normal ve karma cilt tipleri için kullanılan ürünü. Ve ortasında bir de pedi var. Çok çabuk biten bir üründe değil açıkçası. Ben bunu Watsons mağazalarından almıştım.
Yüzünüzü gayet güzel temizliyor. Ve ferahlatması da yanında artısı.
Memnun muyum evet . Biterse yenisinden alacağım :)








>Gelelim Lancome Toniğime. Kozmotrend kampanyasında aldığım ürün sonrası yanında bu da hediye geldi. İyiki de gelmiş. Olay Tonik faciasından sonra ki (cildimi çok alerji yapmıştı kenarda duruyor öyle) kullandığım en iyi tonik kendileri.
Normal ve karma ciltler için kullanılmakta.
Cildinizin gerçekten temizlendiğini hissediyorsunuz ve bu harika bir şey! Ne alerji, ne kızarıklık ne de yüzümde bir yanma yaptı.
Biterse orjinal boyunu almayı düşünüyorum.










> Vücuduma Avon Naturals serisinden Karpuz özlü El ve Vücut Losyonunu kullanıyorum. Tam yaz kokusu ve çok güzel karpuz kokuyor. Mis gibi :)
Nemlendirmesi iyi. Banyodan sonra sürerseniz teniniz mis gibi karpuz kokacaktır. Meyveli kokuları sevenler için ideal :)








> Yaz aylarında herkesin baş belalı korkusu ter kokmaktır. Ve ne yazık ki Türkiye'de, özellikle toplu taşıma araçlarına bindiğinizde yazın o sıcak havasında bir de insanların ter kokusunu çekmek zorunda kalıyorsunuz. Üç kuruş verip bir deodorant alamıyorlar maalesef :(  Bu konuda herkes muzdarip :D
Neyse gene günlük bakımımda Lady Speed Stick tercih ediyorum. Kokusu bildiğiniz meyvelerin kokusu. Çok hoş :)
Tek kötü yanı terlediğimde , sürülen yerlerde topak topak ve beyaz kalıyor. Genel olarak memnunum.
Gene alır mıyım; evet alabilirim.



Deneyimlerim şimdilik bu kadar kısa zamanda tekrar geliyorummm :)
Yorumlarınızı da bekliyorum !:)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Do You Like ? Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review